Wynajem powierzchni biurowo-usługowych

Poniżej przedstawiamy Państwu ofertę wynajmu pomieszczeń biurowo-usługowych, które są dostępne w ramach obiektu Centrum.

Zwracamy uwagę, że nasza oferta obejmuje:

  • 18 powierzchni biurowo-usługowych, dedykowanych dla firm otoczenia biznesu
  • 10 stanowisk tzw. Open-Space (biuro na godziny, start-up, co-working)

Firmy tj. Partnerzy, którzy zdecydują się na alokację na terenie SCOB, mogą liczyć na preferencyjne stawki wynajmu powierzchni.

W trakcie pierwszego roku działalności (najmu) preferencyjna stawka wynosić będzie 60% w stosunku do stawki bazowej za wynajem określonej w cenniku. Drugi rok działalności to już 70% tej stawki, a trzeci – 80%. W czwartym roku koszt wynajmu pomieszczenia wyniesie 100% stawki bazowej. Dodatkowo do ceny czynszu należy doliczyć zryczałtowaną opłatę eksploatacyjną.

Szczegółowe zestawienie informacji dotyczącej cen za najem powierzchni, zostało przedstawione w cenniku, który zamieszczamy pod spodem:
CENNIK

Standardowe wyposażenie pomieszczeń:

  • Meble biurowe (biurko, szafa, fotel)
  • Instalacje centralnego ogrzewania
  • Elektryfikacja (gniazdka elektryczne)
  • Instalację wentylacji
  • Sieć szerokopasmowego Internetu + WiFi
  • Łącze telefoniczne (opcjonalnie)
  • Sieć alarmowa z monitoringiem grupy interwencyjnej

Poniżej prezentujemy infografikę, która pokazuje rozmieszczenie powierzchni biurowych i usługowych, które są dostępne na terenie obiektu Strzeleckiego Centrum Obsługi Biznesu.